Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Γειτονιές από το παρελθόν

Στιγμές από το χωριό πριν από πολλά χρόνια
 Ο δρόμος αυτός είναι η γειτονιά του θείου μου του Ανδρέα της αδελφής μου της Κυριακούς του Κυριάκου του  που είχε το λεωφορείο του Βελισσή του Γιαννουθκιύ ,του Ευστάθιου,του Πούλλου  και του Σολομού   ,πολλοί  έχουν μακαριστεί,τα ονόματα τα έγραψα όπως τα θυμούμαι.
Στη φωτογραφία είμαι εγώ με το άσπρο φανελάκι  και η Μυρούλλα  ,τα αγόρια κάτω ξέρω ότι τα τρία είναι τα αρφοτέχνια μου ,ο Τάσος ο Γιαννής ,ο Α ντρος για τους άλλους δεν είμαι απόλυτα σίγουρη και έτσι δε γράφω. 
Κάτω στο δρόμο ήταν φασόλια ξερά νομίζω απλωμένα,τη φωτό μας την έβγαλε ο Μιχαλάκης του Κυριάκου που είχε έλθει για διακοπές από την Αγγλία.

2 σχόλια:

Λεμέσια είπε...

Κάτι τέτοιες εικόνες γράφουν ιστορία...

Καλή σου Κυριακή, Σταλαματιά μου...

stalamatia είπε...

Λεμέσια μου καλή βδομάδα να έχεις.Έυχαριστώ που πέρασες